wtorek, 27 stycznia 2015

Prolog - Zabijcie mnie!



Smutek to najpowolniejsza forma umierania.



Kolejny raz płaczę. Przez tych głupich bandytów. Napadają na mnie i zmuszają mnie do rzeczy bardzo złych. Muszę być dla nich striptizerką. Chciałabym się zabić, pociąć albo, żeby ktoś mnie zabił. Nie chcę żyć! Rodzice mnie zostawili gdy ich bardzo potrzebowałam. Dawno temu zakochałam się i zostałam się w ciąży, gdy mój partner o tym się dowiedział zostawił mnie z dzieckiem. A rodzice mówili, że jestem nie odpowiedzialna i wyrzucili mnie z domu. Przez parę miesięcy byłam bezdomna. Na szczęście znalazłam pracę i miałam z czego żyć. Usunęłam dziecko, ponieważ sama bym sobie nie poradziła z wychowywaniem. Nie chciałam je oddać do domu dziecka, bo chciałam, żeby dziecko nie miało takiego życia jak ja, czyli piekło. Żyć bez jednego rodzica to okropna rzecz. Błagam zabijcie mnie!

6 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa co się stanie dolej .
    Co będzie z nią ... Ja po tytule i adresie widać że będzie Diecesca <3
    Zapowiada się nie najlepiej dla niej , ale na pewno sobie poradzi w życiu :)
    Czekam na next <3
    Całuję :*

    Ludmiła ... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też bardzo dziękuję
      Ja ciebie oczywiście też całuję i pozdrawiam,
      Gabi <3

      Usuń
  2. Wow♥
    Takie to tajemnicze♥
    Ciekawi mnie co będzie dalej♥
    Buziaki kochana♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci bardzo i mam nadzieję, że wciąż będziesz czytać i komentować :)
      Ja też ci przesyłam buziaki kochana
      Pozdrawiam,
      Gabi <3

      Usuń
  3. Ciekawie się zapowiada
    Cieszę się, że masz kolejnego bloga <3
    Będzie Diecesca? ;D :P Oczywiście, że będzie <3
    Liczę na duuuużo tajemnic <3
    Mam nadzieję, że bohaterka, o której jest prolog odnajdzie jeszcze szczęście :)
    Lecę czytać pierwszy rozdział <3
    <3
    Kocham i życzę weny na nowym blogu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :*
      Cieszę, że ci się podoba :)
      Mam nadzieję, że będziesz czytać, bo bardzo mi na tym zależy, żeby było dużo czytelników i komentarzy :P
      Pozdrawiam,
      Gabi <3

      Usuń